Колекция,,Мистик,,

 
 
 
 

Отдавна не съм публикувала в блога. Много ми е трудно зимата да правя снимки, винаги стават едни такива сини, губи се и блясъка на камъните. С две думи не се справям .
Днес се показа за малко слънчо и аз се възползвах веднага да ви покажа новите ми творения.
Отново работа с кожа в по-нестандартно съчетание на цветовете.Син,пурпурен,меден,сега като се замисля може би трябваще да включа и тюркоаз...

Гривната е изцяло в свободен стил.За бродерията върху виолетовата кожа съм ползвала чешки мъниста,няколко кристала и перлички.Цветето  е от коприна и съвсем свободно изрязана , леко съм я прогорила с огън.

Колие-от естествена кожа навита спираловидно.  Върху нея съм навивала нанизани свободно върху бижут.тел перлички и кристали. Розите са монтирани  с помощта на секундно лепило.





Коментари

Популярни публикации